Wspieram kobiety

kwasu hialuronowego

ozdoba_naglowek
znak_wodny

Kwas hialuronowy w sposób naturalny występuje w skórze odpowiadając za jej nawilżenie i elastyczność. Iniekcje z kwasu hialuronowego redukują objawy starzenia się skóry i błony śluzowej okolicy intymnej, pozwalają uzyskać właściwy rozmiar i symetrię warg sromowych większych (modelowanie, wypełnienie) oraz prawidłowe nawilżenie błony śluzowej pochwy (normalizacja odczynu PH wydzieliny pochwowej, a tym samym zapobieganie infekcjom w okolicy intymnej). Celem zwiększenia doznań podczas kontaktów intymnych zaleca się ostrzyknięcie kwasem hialuronowym przedniej ściany pochwy w okolicy punktu G.

Efekty są widoczne krótko po zabiegu i utrzymują się od roku do dwóch lat. Zabiegi przy użyciu kwasu hialuronowego są bezpieczne, mało inwazyjne, niemal bezbolesne. Bezpośrednio po zabiegu pacjentka może prowadzić normalny tryb życia. Zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym. Po zabiegu zaleca się: zakaz współżycia, uprawiania sportów przez ok 7 dni.

Wskazania do zabiegu:

funkcjonalne

suchość pochwy (m.in. związana z menopauzą lub podczas stosowania antykoncepcji hormonalnej)

poporodowe uszkodzenie okolic krocza; zaciągnięte, dające dolegliwości bólowe blizny po zszyciu krocza

zespół luźnego wejścia do pochwy

urazy, otarcia okolic intymnych

nawracające infekcje

powiększenie punktu G

estetyczne

utrata objętości, jędrności warg sromowych większych

psychologiczne i seksuologiczne

poprawa komfortu współżycia

poprawa samooceny

Przeciwwskazania do zabiegu:

ciąża, okres karmienia piersią

miesiączka

stany zapalne sromu i pochwy

choroby nowotworowe

Czas trwania zabiegu: ok. 30 minut

Inne zabiegi

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą zabiegów.

Masz pytania?

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i wątpliwości